بوفون: نگران بازی با بلغارستان هستم؛ بلغارها می دانند که درچنین بازیهایی چطور کار کنند

دروازه بان باتجربه تیم ملی ایتالیا در صحبت هایی اعلام کرد که بازیکنان آتزوری اگر می خواهند به جام جهانی برسند،باید تمام تمرکزشان را برروی بازی با بلغارستان قرار دهند

جانلوئیجی بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا در صحبت هایی اعلام کرد که به شدت نگران مصاف تیمش مقابل بلغارستان است که در روز جمعه برگزار می شود.

شاگردان چزاره پراندلی در صورت کسب پیروزی مقابل بلغارستان در بازی روز جمعه گام بزرگی به سمت صعود مستقیم به جام جهانی برزیل برخواهند داشت. آنها درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درگروه بی قرار دارند و به یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه رنتزو باربرای شهر پالرمو نیازمندند.

بوفون و هم تیمی هایش در حال حاضر با 4 امتیاز برتری نسبت به بلغارستان در صدر جدول گروه هستند و هنوز 4 بازی دیگر تا پایان این رقابتهای گروهی باقی مانده ولی دروازه بان 35 ساله یوونتوس نگران بازی جمعه شب است.

بوفون در صحبت هایی گفت:« من نگران بازی با بلغارستان هستم. دقیقا قبل از بازیهای سرنوشت ساز برای صعود چنین حسی دارم. ما با توجه به کارهایی که تا به اینجا انجام داده ایم شایسته صعود هستیم ولی هنوز نتوانسته ایم صعودمان را مسجل کنیم. ما باید با دقت زیادی  خودمان را برای این بازی آماده کنیم و گام مهم دیگری رو به جلو برداریم.»

بوفون از مهارتهای فردی بازیکنان بلغارستان مطلع است و دراین باره به هم تیمی هایش هشدار داده:« بلغارستان تیمی است که دو یا سه بازیکن مهم دارد. آنها هم تیم منسجمی دارند که بازیکنان این تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند و می دانند که در چنین بازیهایی چطور باید کار کنند. آنها قطعا خوب دفاع  خواهندکرد واز ضد حمله ها بهره خواهند برد.آنها سه یا چهار بازیکن دونده و خوب دارند و در شرایط خوبی هستند. ما باید سعی کنیم که بازیکنان بلغارستان را محدود کنیم.»

بوفون همچنین به تمجید از چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا پرداخت.

این روزها صحبت هایی مبنی بر احتمال کناره گیری پراندلی از هدایت تیم ملی ایتالیا بعد از جام جهان22014 به گوش می رسد:« پراندلی سرمربی بزرگی است.چون کاری کرد که ما به این باور برسیم که می توانیم تست کنیم و به اهدافمان برسیم.و به علاوه درکنار اینها از فوتبال لذت ببریم و خوب بازیکنیم و از نظر تکنیکی هم پیشرفت کنیم. این برای ما درمقایسه با قبل، به منزله یک نقطه عطف است.»